−
зазначене завдання – це робота
критично-творчого рівня, в якій всебічно досліджується літературна творчість
письменника;
−
перед його виконанням необхідно
пояснити старшокласникам мету їх роботи: учні повинні ґрунтовно проаналізувати
та коротко розкрити своєрідність, специфіку творчості письменника, дати оцінку
творчому доробку, громадянській позиції
митця, визначити значення його творчості в літературному процесі;
−
на початковому етапі роботи над
виконанням завдання школярам краще працювати у групах - за такої умови
старшокласники зможуть активно доповнювати, виправляти, аналізувати відповіді
однокласників;
−
письмово оформляти роботу на
початку вказаної діяльності школярам краще вдома, довільно використовуючи
додаткову літературу;
−
за умови вдосконалення вмінь і
навичок виконувати завдання старшокласникам можна пропонувати робити його за
схемою.
Немає коментарів:
Дописати коментар